Tuesday, November 4, 2008

ABBY-NORMAN...is this the end?

Hello....

Membaca akhbar few days nie, hot topic selain dari hal political issues, global crisis...is Abby-Norman's case. Knowing Abby since she was with Roda Impian, I am one of the many reporters who are shocked with the news...I like Abby-Norman, they're like very cheerful couple and I only see happiness in their marriage, and I never thought it will end this way...seriously, I am very sad...bila tgk Abby komen dalam Melodi last week, I cant help but to cry with her...tears falling down my cheek...I just understand perasaan dia...cuma, mengharapkan mereka akan selesai cara yang sangat baik demi anak2...

Baca paper today, headline semua pasal Abby serang norman di location...that one, my dear Abby, is the biggest mistake u ever made. Dont use media to be in between your marriage. Memang akan menjadikan perkara itu terlalu besar. Whatever decision u make, itu personal. Apa pun salah norman, satu je kena sedar, setiap manusia tidak sempurna. Keputusan yang dibuat, biarlah antara dia dan suaminya. Kerana kehadiran org luar hanya akan menambahkan kekecohan. Malahan, akan mencalarkan imej keduanya. Namun, mungkin Abby ada caranya sendiri...dan Norman menerimanya dengan hati yang terbuka.

Memey Suhaiza...well, she's a nice girl...Kenal dia semasa buat shooting cover Remaja. Sangat menghormati orang dan memang benar kata Norman...she's naive...muda lagi dan masih mentah dalam dunia seni nie...namun, mungkin kesilapan Memey adalah dia tak berupaya menjauhkan diri dari Norman setelah menyedari kekecohan yang bakal melanda. Harapnya, Memey mempunyai explanation yang munasabah atas setiap yang berlaku...tenang n beri komen yang tidak membunuh kariernya.

No comments:

 
Images by Freepik