Tuesday, April 6, 2010

Thankfull...=)

Salam all...firstly, I would like to convey my thanks to Allah SWT for giving me another year to enjoy life, to fulfill everything that I lacked before...and to make sure that I do good things always...and always work & love because it's a gift from Allah SWT...and, saya sangat bersyukur dikurniakan usia 33 tahun hidup di muka bumi ini...terima kasih Allah SWT...
33 tahun hidup...apa yang sudah aku perolehi? Syukur...di dalam usia 17tahun, aku tamat sekolah menengah dan mendapat 12 agregat di SPM...Syukur Ya Allah...di dalam usia 19 tahun, aku tamat menengah atas dengan keputusan STPM 5P, dan salah seorang pelajar terbaik sejarah. Syukur Tuhanku, di dalam usia 22 tahun, aku grad dari USM Penang, dengan mendapat kelas kedua atas di dalam Jurusan Komunikasi Massa, major di dalam kewartawanan. Syukur Ya Allah, aku tidak menganggur lama, aku mendapat pekerjaan di Kumpulan Karangkraf pada usia 23 tahun...Syukur Ya Rahman...aku bermula dengan majalah MW- 3 tahun di bawah Puan Nuri Supian, Bacaria-1 tahun di bawah Arwah Enc Jalil Usop & Abg Azmi Tarmizi, Remaja-4 tahun di bawah Cikli, C20s-R&D- 3bulan di bawah Farah Hussamuddin, Nona- 1 tahun di bawah Top 3 Edt KKSB, Cik Ida Aziz and last but not least...E@Siswa di bawah Ustaz Saharom dan kini Abg Azli Abd Halim.
I walked, I ran, I jumped, I wiggled, I screamed, I cried, I laughed, I smiled...evertything that I faced in my life...I learn to accept things positively...16 years in school...10 years in working environment...and...nearly 3 years of marriage life...Ya Allah...semuanya dihadapi dengan penuh ketenangan & kebahagiaan...dikurniakan ibu dan bapa yang sangat menyayangi dan memahami, abang n kakak2 yg sangat2 bermotivasi dan idola yang cukup baik, suami yang sangat penyayang n dua anak2 yg menyejukkan hati ini tatkala duka menerpa...Terima kasih Allah SWT...Terima kasih atas nikmat yang tidak terhingga.

No comments:

 
Images by Freepik