Friday, June 25, 2010

Jemu bertandang

Hah...blog dah ada rupa baru kan, buat yang selalu skodeng blog I yang tak seberapanya ini. Awal-awal, sayang juga nak ubah rupa blog ni, bukanlah popular pun tapi bila I setting balik, bilangan yang skodeng blog ni capai juga 450 visitors dalam tempoh kurang 2 weeks...idaklah banyak kan, tapi bila I ubah layout n wallpapernya, hmmm...jadi zero baliklah...tak apalah, janji I puas hati n tak jemu lagi...ngeee...=)
Orang mesti akan tanya, dulu blog comel ada kek cawan lagi, kenapa pulak boleh jemu? Hmm...tidak, tidak...saya tidak pulak jemu dengan kek cawan, err...nope...masih suka dan cinta...cuma, saje nak ubah haluan sikit. Macam jeles tgk blog orang yang ada pic seniri, so saya pun nak juga...usaha nie sebab saya ni bukan blogger tegar kan...meraban jugaklah nak ubah sini sana...cuma, lagu Westlife kegemaran saya je tak dapat nak detect...hmmm...cis! Tak apa, akan saya cari nanti...sabar ya semua! =) (ecece...macamlah ramai sangat nak baca blog capuk nie kan...)
U ols enjoylah...saya banyak benda nak share tapi nak enjoy weekend dulu...buat semua yang nak kenal lebih rapat, boleh Add saya dalam FB : jaja_ismail2477@yahoo.com..okey...
Jumpa lagi, enjoy ur weekend!
=)

No comments:

 
Images by Freepik